Video Lakonan Asif sebelum ik4n siakap viral bikin netizen gel4k besar

Pernah tular sebelum ini isu mengenai Ikan Siakap Kayangan yang telah menjadi topik h4ngat selama beberapa minggu di laman sosial dan juga di mana2 tempat.

Isu tersebut ditularkan apabila sebuah restoran yang menghidangkan ikan siakap tetapi dikenakan cas yang terlampau mahal menyebabkan tular isu ikan siakap kayangan ini.

Setelah reda isu tersebut diperkatakan dan dibincangkan, timbul lagi isu ikan siakap ini apabila sebuah video yang dimuatnaik di aplikasi Tik Tok iaitu sedutan drama pendek yang dilakonkan oleh Pemenang Anugerah Pelakon Komedi Popular baru2 ini iaitu Asif.

Video pendek asif yang mengatakan bahawa ikan siakap berharga rm3 sekilo itu sekali lagi mencvri perhatian warga net.

 

 

Sedutan video pendek itu adalah daripada drama pendek Pengarah Popular Syahmi Syazli yang membawa asif dan diperkenalkan dalam dunia lakonan.

Apa yang membuatkan warga net menyukai video tersebut adalah suntingan drama tersebut dibuat sebelum isu ikan siakap tersebut tular tapi seakan2 asif ini memang dah mengetahui bahawa ikan siakap akan menjadi tajuk utama semua akhbar satu hari nanti. Nampak seakan lakonan mereka itu natural bukan ada dalam skrip pasal ikan siakap itu. Lawak asif memang lawak.

Rata-rata warganet terhibur dengan lakonan asif yang selamba pasal ikan siakap itu dan selain itu ramai juga netizen yang ketawa apabila ayat akhir yang dikatakan oleh asif membuatkan ramai yang tercuit hati. Lakonan mereka yang bersahaja membuatkan mereka disukai ramai.

Komen Netizen:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: sinarviral, Tiktok @syahrulnizamx

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.