Disangkakan Ibu Susuan, Penj4ga Tulus Say4ng Ayash Affan Bak Anak Sendiri

Siapa yang tidak kenal Pelaw4k dan usahawan yang terkenal iaitu Shuib yang telah kehilangan isteri tercinta pernah tular sebelum ini.

Kini, keluarga shuib menjadi perhatian sekali lagi susulan beberapa buah video yang telah dimuatnaik oleh Shuib dan juga penjaga kepada baby Ayash.

Baru2 ini, Shuib telah mengadakan majlis sambutan akikah, cukur jambul dan tahnik baby Ayash Affan yang kini berusia 3 bulan.

Majlis kesyukuran untuk Arw4h Siti Sarah juga diadakan serentak bersempena dengan 100 hari pemerg1an isteri tercintanya itu.

Video:

Sebuah video yang telah dimuatnaik oleh shuib yang menyentuh hati sesiapa yang menontonnya kerana dapat dilihat pada suntingan.

Video tersebut adalah gambar baby ayash affan yang didukung oleh shuib tetapi telah disunting gambar Arw4h Siti Sarah di tepi seolah2 merenung ibunya dengan penuh kasih sayang.

Video:

Selain itu, sebuah video lain juga menjadi tumpuan apabila penjaga baby ayash yang disangka ibu susuan kepada baby tersebut.

Video yang memberi kata2 yang beliau sayangkan baby ayash dan sudah menganggap baby ayash seperti anak sendiri dan beliau juga menulis yang arw4h ibu ayash mesti mahukan baby ayash disayangi semua orang.

Rata2 ramai warganet  cemburu dengan penjaga baby ayash kerana baby ayash merupakan kesayangan ribuan rakyat malaysia.

Selain itu, dia juga pernah menjelaskan bahawa dirinya hanya penjaga kepada baby ayash dan bukan ibu susuan seperti yang dikatakan ramai orang.

 

Komen Netizen:

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: sinarviral, Tiktok Shuibsepahtu, meknda_ganu

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.