“Anak Asyik ‘Menempel’ Kat Baba” – Lelaki Ger4m Isteri Senang Lenang Tak Dik4cau

Fasa rumah tangga merupakan fasa yang disukai oleh semua pasangan yang bergelar suami isteri kerana pada masa awal pernikahan, suami isteri mempunyai masa masing2 kerana tidak mempunyai anak lagi. Jika sudah mempunyai anak, semua kebebasan yang dirasai kini tidak akan dirasai lagi. Sebab itu banyak pasangan akan nikmati hidup sebelum dikurniakan cahaya mata.

Apabila pasangan yang telah berkahwin dikurniakan anak2, pada masa itulah cabaran yang sebenar harus dirasakan apabila anak hendak membesar dan kita sebagai ibu bapa harus memberikan sepenuh perhatian kepada anak2 yang masih kecil. Jarang sekali anak2 akan menyukai si ayah lebih dari ibu kerana ibu merupakan individu yang 24 jam berada bersama kita.

Sebenarnya hal itu dapat dirasakan oleh satu pasangan iaitu seorang pengguna yang telah memuatnaik video apabila anak2 lebih sukakan ayah dia berbanding ibunya.

Kandungan video tersebut adalah apabila suaminya yanh hampir tertidur melayan anak2 yang masih belum tidur walaupun jam sudah menunjukkan pukul 3 pagi.

Video:

 

Pasangan tersebut dikurniakan 3 orang anak yang kesemuanya suka dekat dengan ayahnya sahaja sampaikan si ayah itu marah2 tapi anak2 masih ingin bersama ayahnya.

Hero lelakinya itu baru berusia 1 tahun setengah dan manakala yang paling kecil adalah bayi yang baru berusia 3 tahun. Walaupun dipanggil oleh ibunya supaya datang kepadnya tetapi tetap juga si ayah menjadi pilihan.

Ramai warganet yang puas hati apabila melihat suami yang stress dengan karenah anak2 seharian dan selain itu, ada juga yang meninggalkan komen yang senang hidup jika tidak perlu pening kepala uruskan anak2 jika suami ada di rumah.

Komen Netizen:

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: sinarviral, Tiktok @fatin_2411

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.