S0alan ‘cepumas’ dari anak tiri permulaan Ariz Ramli terbuka hati untuk bernikah

PENYANYI rap Ariz Ramli atau Caprice mended.ahkan hatinya terdetik untuk menikahi kekasihnya ,Farra Inalis selepas dia.jukan s0alan oleh anak wanita itu, Aleesya Sofea.

Ariz, 33, berkata, pertan.yaan kanak-kanak berusia lima tahun itu tentang ika.tan yang s4h benar-benar menje.ntik dirinya untuk menghalalkan hubungannya bersama Fara Inalis atau lebih mesra dipanggil Elis.

Ujar Ariz, dia tidak mahu menjadi c0ntoh yang tidak baik kepada anak tirinya itu.

“Aleesya Sofea seorang budak yang istimewa, kadang-kadang saya rasa dia bukan budak berumur lima tahun.

“Dua bulan sebelum terfikir nak berkahwin masa tengah makan dekat One Utama, adik tiba-tiba tanya, daddy dengan mummy dah kahwin ke belum?” katanya.

“Saya terkej.ut s0alan sebegitu diaj.ukan oleh budak berumur lima tahun. Jujur saya rasa ia macam petunjuk dari Dia.

Takkan nak teruskan hubugan ha.ram depan budak berumur lima tahun pula tu yang selalu panggil kita daddy. I had to make a decision,” tulisnya di Instagram pada Rabu.

 

Dalam pada itu, Ariz juga melua.hkan rasa terh.aru dan bersyukur apabila Aleesya menerima dia seadanya sebagai seorang bapa.

Tambah Ariz lagi, dia tidak menyagka anak tirinya itu sangat ter.uja semasa dia membuat keputusan untuk berkahwin dengan ibunya

“Semasa hari pernikahan saya, adik (Aleesya) tunggu dalam kereta apabila dia nampak saya tu.run tangga dia terus lari dan pegag tangan saya kuat-kuat.

“Dia sangat teru.ja dengan apa yang berlaku. Dia punya happy lain macam. Mungkin diseb.abkan dia gembira saya berkahwin dengan ibu dia atau dapat full access to all of daddy’s toys.

“Adik dah lama rancag, kita je yang la.lai. Saya sangat berharap dapat jadi bapa dan imam yang baik. InsyaAllah.

Ariz Ramli mengeju.tkan ramai pihak apabila tiba-tiba berkahwin dengan Farra Inalis, 26, yang berstatus ibu tuggal anak satu pada 15 November lalu selepas melalui beberapa epis0d k0ntroversi berhubung isu G4za dengan seorang pend4kwah terkenal.

Sumber:mst4r

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: Dah Tau Ker

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.