“Maybe Nabila Huda made some point” – Reaksi Netizen Bila Lihat Video Ini

Kisah mengenai onak duri kehidupan adik Puteri Balqis terus jadi tumpuan selepas dirinya muncul dalam Bersamamu setelah ‘menghilang’ dari dunia seni.

Ramai pihak yang tampil memberikan sokongan dan moral terhadap bintang cilik ini, terbaru Dato’ Alif Syukri hadir bersua dengan Balqis bersama ibunya.

Puteri kongsikan ayat mummy sebenarnya dekat orang, bila orang cakap ujian itu indah sebenarnya itulah ayat mummy pada Puteri”

Dalam temuramah itu, Aliff Syukri ada bertanyakan soalan kepada anak beranak ini. Ia menunjukkan peng0rbanan seorang ibu terhadap kenjayaan anaknya.

Dalam video yang dikongsikan semula oleh netizen di Twitter, ibunya Norashikin Mohd Aziz tidak dapat menahan sebak apabila menceritakan ‘perju4ngannya’ dalam membantu Balqis.

Walaubagaimanapun, video yang telah meraih sekitar 3,000 retweets dalam masa 15 jam dimuat naik itu mengundang rasa kurang senang terhadap majoriti netizen.

Dalam video itu dilihat Aliff Syukri sedang bertanyakan kepada Puteri Balqis jika hari ini merupakan hari terakhirnya berada di dunia ini.

Tapi ibunya tak dapat menahan rasa pilu dan dia yang menjawab soalan daripada Aliff Syukri. Ia menyebabkan netizen mula pertik4ikan dan ada yang mengec4m ibunya.

Maybe Nabila Huda made some point – Netizen

Kalau diamati ibunya hanya ingin meluahkan apa yang dia lakukan tapi orang lain tak nampak. Hurmm, entahlah hanya mereka je yang tahu, tapi admin percaya kejayaan seorang anak itu datang daripada ibunya juga yang menjadi tul4ng belakang.

Video penuh

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: Lepat Pisang

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.