Ashira terpaksa ambil upah basuh pinggan di kedai, Bad Indigo jatuh sakit selepas berkahwin

MASALAH kesihatan yang dihadapi Bad Indigo sehingga lima jari kaki terpaksa dip0tong tidak menjejaskan kasih sayang isterinya iaitu penyanyi Ashira untuk terus berada di sisi.

Ikhlas menerima keadaan itu, Ashira atau nama sebenarnya Sharifah Nur Ashira Syed Abdul Aziz, 37, menganggap apa yang sedang mereka lalui adalah satu ujian dalam rumah tangga.

“Tak tahu nak kata apa, ini adalah ujian selepas berumah tangga dengan dia tiba-tiba j4tuh sakit.

“Semasa Covid-19 ni besar dugaan saya hadapi. Saya dan ahli keluarga positif Cov1d-19, kemudian saya kehilangan mak tiri disebabkan v1rus itu juga,” katanya kepada mStar.

Tidak mahu patah semangat, Ashira berkata dia sentiasa berfikiran positif dan menerima ujian yang diberikan Allah.

Kata bekas peserta Gegar Vaganza musim tujuh (GV7) ini, dia bnyak berdoa agar diberikan kekuatan untuk berdepan ujian yang datang.

“Semasa COVID-19 ini saya rasa tidak kuat dah sebenarnya, saya rasa down gila-gila sebab bnyk ujian.

“Tapi bila saya fikirkan balik saya kena jadi kuat, sebab apa-apa pun yng jadi bukan kita yang minta dan kita minta pd Allah agar dipermudahkan sealanya,” ujar Ashira.

Dalam pd itu, Ashira juga berkongsikan cerita tentang sumber pendapatannya. Ashira berkata dia melakukan kerja sambilan di kedai makan rakannya di Puchong, Selangor pada setiap hujung minggu.

Selain itu juga, Ashira juga membuat reviu berbayar di instagram bagi mendapatkan pendapatan sampingan.

“Saya tidak bekrja selepas habis Gegar Vaganza (GV) dan PKP sampai sekrang memang tiada kerja hendak dibuat, saya cuma buat review sedikit sebanyak dapat membantu.

“Saya mash menanti kalauada panggilan untuk menyanyi tapi masih belum ada rezki, weekend saya kerja kdai makan kat Puchong basuh pinggan serta ambil dan  hantar pesanan makanan.

“Hendak cakap sruggle tu tak, tp Alhamdulillah cukup makan, ada timpat tinggal. Selain itu, ada beberapa insan dan kawan-kawan yang tolong,” ujarnya

Menurut laporan mstar pada 30 November lalu, Bad atau nama sebenarnya Badrol Izhan Yeop Abdullah, 46, berdepan masalah apabila lima jari kaki terpaksa dipotong akibat diabetes.

Dia berkata, terpaksa berjalan menggunakan ‘walker’ bagi membantu dirinya untuk bergerak.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: mstar

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.