Intan Saleh Sah Bergelar Suri Hati Kepada Seorang Jejaka Pilihan Hati

Setiap pasangan yang berkahwin sudah pasti menginginkan kebahagiaan hingga ke syurga. Namun apakan daya jodoh ditentukan tidak kekal lama. Selepas hampir tiga tahun melalui episod dvka dimadvkan sebelum dicer4ikan, Intan Saleh akhirnya kembali bergelar isteri.

Detik-detik pernikahannya yang berlangsung dalam keadaan tenang itu telah diabadikan di media sosialnya dan dihujani ucapan tahniah daripada rakan-rakan serta warganet.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by انْتَان لِيَانَا بِنْتِ صَالِح (@__iiiintan.saleh)

Dalam video yang dikongsikan, dapat dilihat Intan telah memasuki dewan pernikah dengan dipimpini dua orang anaknya hasil perkahwinan terdahulu iaitu Arish Muqri dan Ariq Muqri.

Dengan sekali lafaz, Intan Saleh sah bergelar suri hati kepada seorang jejaka yan dikenali sebagai Aizam Yahya.

Pasangan tersebut nampak segak mengenakan sepersalinan berwarna pearch dan Intan juga kelihatan sebak ketika suami menyarungkan cincin ke jari manisnya.

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen dengan mengucapkan selamat pengantin baru buat Intan Saleh dan mendoakan rumah tangga yang dibina akan terus berkekalan hingga ke akhir hayat.

Mereka juga tumpang gembira dengan kebahagian yang ditemui semula wanita tersebut selepas melalui episod duka yang sangat berbekas dalam diri.

Terdahulu, Intan Saleh pernah bernikah dengan seorang pemuzik dikenali sebagai Ude. Namun, selepas lima tahun berumah tangga, mereka disahkan berpis4h dan hasil perkahwinan tersebut mereka dikurniakan 2 orang anak lelaki.

Meninjau ke ruangan komen, rata -rata netizen menzahirkan rasa syukur serta ucapan tahniah keatas pasangan ini.

 

Komen Netizen:

Perpisahan mereka ketika itu juga dikaitkan dengan selebriti wanita iaitu, Ezreen Asmida yang kini merupakan isteri kepada Ude.

 

Sumber: Instagram Intan Saleh

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LMM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukMaklumatMalaysia

Sumber: Teh Tarik Kaw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.